Pazartesi, Ekim 24, 2011

Three Stories

3 BM, 3 oğul, 3 hikaye. hikayede ki bütün oğullar 6 yaş civarındadır.
-
t.t.&s.:
-baba, bana kalem alır mısın?
-napıcan oğlum kalemi?
-it-taacım var baba! it-taacım var!
-
e.ö.&s.:
-naber oğlum? bugün okul nasıldı?
-of ya bıktım! hergün hergün aynı şey. her gün aynı şeyi sorma baba.
-bende sana hergün oyuncak almaktan bıktım.
-konumuz oyuncak değil baba!
-
g.a.&e.:
-oğlum bak '5' öyle çizilmez, dur göstereyim.
-bana nasıl yapıcamı gösterme baba!
-pekala. nasıl biliyorsan öyle yap.
-sana nasıl yapıcamı gösterme dedik, öğretme demedik.

hikayeler dinlenir gençler. okunmaz. yani birileri yazabilse okunur. belki birileri adam gibi hatırlasa yazılır.
aslında anlatmak içinde geçerli bunlar.

2 yorum:

ttomac dedi ki...

Benimde bu yazdigini okumaya ittacim varmis.Beni gulumsettin ve hayatimi bir anlik olsa bile degistirdin.Cok tesekkurler

Mert İ. ERTEN dedi ki...

Güzel zamanları anmak hep güzel oluyor sanırım. :)

Nice anılara...